Powered By Blogger

wtorek, 13 czerwca 2017

Bitki wołowe w sosie grzybowym z różowymi kopytkami

Bitki:
  • - 400 g ligawy pokrojonej na plastry i rozbitej (nie za mocno)
  • - 4 świeże borowiki pokrojone w kostkę
  • - świeży rozmaryn (4 listki)
  • - 1 cebula pokrojona w kostkę
  • - 2 ząbki czosnku
  • - liść laurowy, ziele angielskie, pieprz, sos sojowy (jasny)

Wykonanie:
Bitki obsmażam na złoto na suchej patelni i przekładam do garnka. Dodaję pozostałe składniki i duszę około 40 minut pod przykryciem. Gdy mięso będzie miękkie, wyciągam je na talerz, a sos redukuję.
Kopytka:
  • - ugotowane ziemniaki- użyłam czterech sztuk
  • - 2 ugotowane buraki- średniej wielkości
  • - mąka- ile ciasto przyjmie
  • - jajko
  • - sól

Ziemniaki wraz z burakami zmełłam w maszynce na małych oczkach. Później do masy dodałam mąkę, jajko, uformowałam kopytka i do garnka z wrzącą wodą. Gotowałam 2 minuty od wypłynięcia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz